>> Головна  |  Про нас...  |  Передплата  |  Реклама 

 

Витрати бізнесу на виконання податкових обов’язків
значно скоротяться

Прес-служба ДПС України.
(«Податковий, банківський, митний КОНСУЛЬТАНТ», № 30 (873), 16 липня 2012 року)

За І півріччя 2012 року до органів державної податкової служби надійшло понад 44,7 мільйона електронних документів.
Дві третини з них (29,5 млн) — це податкові накладні та розрахунки коригування до них, що надійшли на реєстрацію до Єдиного реєстру податкових накладних. Решта (15,2 млн) — податкова звітність, повідомлення про відкриття/закриття рахунків у банківських установах, запити на отримання довідок тощо.
Впровадження електронного документообігу заощадило понад 650 тонн, або 10 залізничних вагонів паперу, зменшило витрати бізнесу на придбання бланків, вирішило питання черг у дні масового подання звітності, суттєво скоротило кількість скарг.
Набрання чинності з 1 липня 2012 року Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо удосконалення деяких податкових норм» від 24 травня 2012 року № 4834-VI заклало підвалини для безпаперового обігу податкових накладних у майбутньому.
Змінами до статті 201 Податкового кодексу України передбачено, що платник ПДВ може надавати контрагенту лише електронну податкову накладну за умови її реєстрації в ЄРПН. При цьому складання податкової накладної у паперовому вигляді необов’язкове.
У червні поточного року вже 45,5 тис. платників податків направили на реєстрацію до ЄРПН 4,3 млн податкових накладних із сумою ПДВ до 10 тис. грн. У липні вони зможуть відмовитись від їх збереження у паперовій формі.

Інформаційні повідомлення

Документи та коментарі

Консультації

Відповіді читачам


Mail to WebMaster
Газета консультує з питань податкового, банківського, митного законодавства
При використанні матеріалів посилання на сайт газети «Податковий, банківський, митний КОНСУЛЬТАНТ» обов'язкове
2001-2012 © «Податковий, банківський, митний КОНСУЛЬТАНТ»

ТОВ «Творче об'єднання КОНСУЛЬТАНТ»