Договір на надання маркетингових та рекламних послуг

Адвокат по Налоговым Спорам

Договір на надання маркетингових та рекламних послуг

Працюємо по всій Україні

  • Надаємо послуги адвокатів з багаторічним досвідом роботи
  • Допоможемо відкрити бізнес не тільки в Києві, а й по всій Україні
  • Захистимо Ваші права 

Оставляйте заявку

Для решения вашей задачи нам будет удобно первую консультацию провести в онлайн режиме или по телефону

Станом на сьогоднішній день, надання маркетингових та рекламних послуг є дуже важливою складовою частиною життя сучасної людини, яка бажає просувати свій продукт і, тим самим, привернути увагу до свого бізнесу ще більшої кількості потенційних клієнтів і респектабельних партнерів.

У цій статті наші юристи компанії «LA Consulting» нададуть Вам відповідь на питання, які пов’язані з тим, як саме вибрати надійного контрагента? Які необхідні складові даного Договору? На що варто звернути особливу увагу?

Тож почнемо.

Договір на надання маркетингових та рекламних послуг, включає в себе те, що одна сторона – виконавець, зобов’язується виконати вимоги в сфері надання маркетингових послуг другої сторони угоди – замовника, а той, у свою чергу, бере на себе зобов’язання по оплаті роботи виконавця.

Предмет договору

Це один з найважливіших пунктів в угоді, тому, тут необхідно все максимально чітко і деталізовано прописати. Поняття “маркетингові послуги” включає в себе безліч різноманітних опцій, таких як: консультації клієнта, проведення аналітики, збору необхідної інформації, складання маркетингової стратегії для кращого і ефективного просування товару (послуги) і, звичайно ж, безпосередньо розміщення реклами. Також, в це поняття входить пошук клієнтів, з подальшим наданням їхніх контактних даних.

Якщо у Вас вже є конкретне бачення просування власного бізнесу і Ви б хотіли діяти відповідно до цього маркетингового плану, все можна детально вказати в додатках до Договору. Це допоможе більш чітко окреслити предмет, Ваші побажання і мінімізувати можливі розбіжності, які могли виникнути з виконавцем через нечітко поставленому перед ним завданні.

Кожен документ вимагає ретельного оформлення, яке не тільки буде відповідати нормам чинного законодавства України, а й задовольнить кожну сторону. Юристи нашої компанії «LA Consulting» з радістю допоможуть Вам надати зразок або скласти Договір.

У разі, якщо Ви не стикалися раніше з такого роду взаємодією, радимо Вам прописати Преамбулу до Договору, тим самим, вказавши основні поняття, які можуть використовуватися в даній специфічній сфері, для більшого розуміння процесу тих робіт, які буде виконувати виконавець, або ж, забажає отримати замовник.

Нормативно-правова база договору на надання маркетингових та рекламних послуг.

Адвокат по Налоговым Спорам

При розгляді цього питання потрібно керуватися нормами Цивільного Кодексу України (ЦКУ), Податкового Кодексу України (ПКУ) і Законом України “Про рекламу”.

Для того, щоб цей документ був дійсний, він повинен включати в себе істотні умови, а саме: предмет, сторони, умови Договору, терміни виконання та оплати праці. Форма договору повинна бути письмовою.

Сторонами тут виступатимутьзамовник і виконавець. Виконавець повинен виконати всі поставлені перед ним завдання особисто, винятком є ​​лише тоді, коли в Договорі буде вказана можливість залучення до роботи третіх осіб (співвиконавців). Але варто пам’ятати про те, що навіть при такому варіанті розвитку подій, повну відповідальність за процес роботи і наданий результат – все одно буде нести виконавець.

Замовником виступатиме, безпосередньо, рекламодавець. Потрібно взяти до уваги, що для реклами, наприклад, підакцизних товарів – потрібно буде надати відповідну ліцензію, яка буде підтверджувати те, що у Вас є офіційний дозвіл на продаж та/або виробництво такого роду продукції.

Виконавцем може виступати як виробник реклами, так і її розповсюджувач.

Самі по собі, такого роду угоди є підвидом договорів про надання послуг.

Нам доверяет более 300 клиентов ежигодно

0
5/5
рейтинг

Оплата наданих послуг

банковский налоговый таможенный консультант
  • Як і в більшості Договорів, згідно з Цивільним Кодексом, ціна визначається за згодою сторін. Обов’язково прописується в договорі, так як це одна із істотних умов.

     

    Зміна оплати може бути тільки в тому випадку, якщо це передбачено українським законодавством, або ж, якщо така можливість була вказана в Договорі надання маркетингових та рекламних послуг.

     

    Оплата може проводитися по різному, наприклад:

    • погодинна оплата;
    • фіксована сума (вказуватися може не тільки оплата роботи виконавця, а й грошові рамки допустимих витрат);
    • умовна нагорода, яка буде виплачена в тому разі, якщо результат перевищить всі очікування замовника.

     

    Досить часто відбувається так, що неможливо (або, принаймні, складно) спочатку визначити вартість наданих маркетингових або рекламних послуг, тоді суму виплачують частинами (авансами), у міру просування роботи і тільки в кінці, після отримання підсумкового результату – відбувається повна оплата .

Термін дії Договору надання маркетингових та рекламних послуг

Цивільний Кодекс говорить, що термін дії Договору також визначається за згодою сторін. З цього приводу не передбачено ніяких обмежень. Термін надання певних послуг необхідно прописати в документі, щоб сторони розуміли, скільки конкретно триватиме їхня співпраця. Прямий обов’язок замовника – сплатити все згідно з Договором.

Найчастіше, на певний термін укладається договір в тому випадку, коли власникам бізнесу необхідно в найкоротші терміни вивчити ринок і отримати докладну і актуальну інформацію про його стан.

Обов’язки сторін

Це конкретні дії, які сторони повинні виконати, або ж, навпаки, утриматися від їх виконання. По суті, цей пункт просто деталізує “предмет”.

Замовник, який зацікавлений в отриманні позитивного результату, зобов’язаний сприяти (усіма можливими легальними шляхами) виконавцю, моніторити просування робочого процесу, прийняти та оплатити підсумкову роботу.

Виконавець – звичайно ж, зобов’язаний виконати всю поставлену перед ним задачу в зазначені і узгоджені раніше терміни і в тому вигляді, в якому побажав його клієнт. У документі може бути пункт про нерозголошення і конфіденційності отриманих даних, це дуже важливо, особливо, якщо Ви придумали якусь нову фішку і вирішили спочатку зібрати відомості про ринок збуту, щоб потім їх проаналізувати і зіставити можливу конкуренцію і/або споживчий попит.

Головна

Переваги роботи з компанією «LA Consulting»:

  • в нашому штаті виключно кваліфіковані юристи;
  • оперативний зворотний зв’язок;
  • досвід роботи в сфері маркетингу, коректне складання Договорів, які стосуються надання маркетингових та рекламних послуг;
  • комфортні умови співпраці з нашими клієнтами;
  • індивідуальний підхід, аналіз кожної ситуації окремо.

Ми працюємо не тільки в Києві і області, а й по всій території України. Головне для нас – це результат роботи, який задовольнить наших клієнтів і ми знаємо як швидко і ефективно цього досягти!

ІT юрист

Відповідальність сторін за порушення умов Договору

 

Тут немає однозначної відповіді, так як кожну ситуацію необхідно розбирати в індивідуальному порядку.

Наведемо такі приклади:

Замовник, він же рекламодавець – буде нести відповідальність за зміст поданої ним для публікації і/або поширення інформації.

Виконавець – несе відповідальність безпосередньо за оформлення реклами, її підготовку і виробництво, і за своєчасне розміщення реклами в потрібному місці.

Виходячи з цього, замовник буде відповідати за:

  • надання недостовірної, неправдивої інформації;
  • відомостей і/або продукції, яка заборонена на території України;
  • якщо в рекламі будуть порушення законодавства України. Наприклад, будь-які сексистські, расистські висловлювання тощо.
  • якщо замовник має намір самостійно поширювати рекламу, то він особисто буде відповідати за порушення пов’язані з її поширенням.

Виконавець:

  • якщо буде порушувати правила поширення реклами, які регламентовані Законами України. Наприклад, не можна розміщувати рекламу підакцизних товарів на перших і останніх сторінках журналів, особливо, якщо це видання, які призначені для аудиторії віком до 18 років.
  • порушення прав, що стосуються третіх осіб.

Грубим порушенням буде використання найменування/товарного знаку/згадки іншої організації, якщо представники цієї організації не давали на це згоди і не є Вашими партнерами. У цій ситуації, Вас може очікувати досудова претензія за порушення інтелектуальної власності та/або про захист честі, гідності та ділової репутації, для коректної оцінки потрібно буде виходити з контексту реклами.

Фахівці нашої компанії «LA Consulting» готові надати Вам оперативну допомогу в питаннях порушення законодавства “Про рекламу”. Зв’язатися з нами Ви можете просто залишивши заявку на сайті або зателефонувавши за вказаним на сайті номером телефону.

Якщо підсумувати все вищесказане, то можна зробити висновки про те, що це питання досить складне і багатогранне. Здавалося б, що це одна з найпоширеніших послуг для просування бізнесу. Але, чим популярніше стає такий сервіс, тим більше законодавчих вимог буде до нього застосовуватися.

Список вимог до реклами дуже різноманітний і вичерпний, наприклад:

  • не можна використовувати звуки, музику, мелодію якщо вона вже була використана в іншій рекламі;
  • використовувати засоби і технології, які безпосередньо можуть впливати на підсвідомість клієнтів;
  • заборонено дискримінувати інших людей, які не використовують рекламну продукцію/послугу;
  • заборонено використовувати державну символіку (герб, прапор, гімн) і найменування державних органів України, допускається тільки в дозволених законодавством випадках в сфері інтелектуальної власності;
  • реклама, яка стосується проведення лотерей, розіграшів і тому подібного, в обов’язковому порядку повинна містити точну дату, час і місце проведення такої події;
  • такі ж вимоги застосовуються і до реклами акцій або розпродажі на певні товари;
  • якщо рекламний ролик показують по телебаченню, то він повинен бути такої ж гучності, як і інші програми;
  • вся реклама на території України в якій вказані ​​ціни – обов’язково повинна бути в гривнях.

Як бачите, вимог до рекламної складової безліч, їх не вмістити в одній статті, так як ситуації в нашому житті бувають найрізноманітніші. Щоб не помилитися і правильно вирішити питання з маркетингом, зверніться до наших юристів.

Наши партнеры и клиенты

OTP BANK

Наш офіційний банк партнер

Банк Альянс

Наш клієнт та партнер

Арсенал Kids

Наш спортивний клієнт

Hidrafacial

Наш клієнт та партнер

Головна

Вам понравилось с нами работать?
Оставьте отзыв !

Адвокат по Налоговым Спорам
0
5/5
рейтинг

Консультариус сопровождает нашу деятельность с момента регистрации первой компании, а именно с января 2019 года. Мы сразу нашли общий язык, после чего юристы включились в работу. Также нам нравится, что в данной компании обеспечивается параллельно и бухгалтерское сопровождение, поэтому клиент не испытывает сопротивления между аутсорс юристом и бухгалтером. Рады партнёрству и смело рекомендуем Консультариус!

5/5

Группа компаний MAGIC 

(ТОВ «Меджик Консьерж», ТОВ «Меджик Консьерж»).

Время от времени пользуемся услугами юриста Консультариус для вычитки и подготовки договоров. Довольны безукоризненным соблюдением сроков, ценами на услуги и вниманию к деталям. 

5/5

Рекламное агентство ArtNET

(ТОВ «АГЕНТСТВО ІНТЕРНЕТ-РЕКЛАМИ «АРТНЕТ»)

Для кожного бізнесу дуже важливо завжди мати на зв'язку надійних радників з юридичних питань, тому Компанія VARM користується послугами Консультаріуса на постійній основі. За час співпраці юристи продемонстрували себе як професіонали в спірних ситуаціях з контрагентами, зокрема в процесі узгодження договорів поставки. Дякуємо за плідну співпрацю.


5/5

VARM:Трубопроводна арматура 

(ТОВ «В.АРМ»)

На старте нашего бизнеса мы вообще игнорировали юридические нюансы, избегали лишние бумаги и формальности, пока это не обернулось крупной проблемой - штрафные санкции от клиента. Когда ситуация зашла в тупик мы решили обратиться к юристам (не рекомендуем затягивать проблемы). 

Сначала попробовали работать с первыми попавшимися из гугла, но то не смогли помочь и просто развели руками. Тогда другой наш клиент порекомендовал нам Консультариус, куда мы обратились и это был очень верный выбор. Сейчас мы уверенно вписываем юр. услуги в свой бюджет, потому что поняли, от каких больших рисков и головняка нас избавляют юристы. Занимайтесь бизнесом, договорами пусть занимаются специалисты. 

* Кстати, от штрафных санкций со стороны клиента тоже удалось отбиться благодаря лазейке в договоре, которую нашёл юрист Консультариус :))

ProfitMakers

(ТОВ "ПРОФІТМЕЙКЕРС")

5/5

Консультаріус – наші колеги з юридичного консалтингу, яких ми залучаємо в процесі надання послуг. За час спільної роботи жодного разу не булі зірвані строки або порушені умови: всі клієнти задоволені та залишали тільки позитивні фідбеки. З цього можна зробити висновок, що Консультаріус є надійним юридичним партнером. Бажаємо успіхів та розвитку Вашій компанії.

5/5

PartnerConsult LTD

(ТОВ «АК ПАРТНЕР КОНСАЛТ»)

Бизнес в сфере промышленного альпинизма имеет много подводных камней: начиная от вопросов безопасности сотрудников, заканчивая ответственностью перед клиентом. Деятельность компании PromAlp-Group усложнена, кроме того, и наличием иностранных заказчиков. К счастью, с этим всем уже больше года отлично справляются наши юридическо-бухгалтерские советники из Консультариус, которым мы полностью делегировали эту сферу. Рады сотрудничеству!


PromAlp-Group 

(ТОВ «ПРОМАЛЬП-ГРУП»)

5/5
Головна

Керуючий партнер

Никитський Михайло Олександрович

Я заснував компанію “Консультаріус” для безпеки та надійності вашого бізнесу. 

Головне для вас – це результат, а для нас – це ваша довіра та повага. 

Ми не просто надаємо  послуги, ми пропонуємо сервіс повного супроводу.  

Від реєстрації та супроводу до побудови стратегій та залучення клієнтів. 

Наша задача зробити ваш Бізнес сильнішим і підвищіти доходи.