Зміна директора ТОВ в цьому році

Допоможемо Вам розібратися з дебіторською заборгованістю підприємства і заощадить Ваш час

  • Працюємо по всій Україні
  • Кращі адвокати з багаторічним досвідом роботи
  • Допоможемо Вам з дебіторською заборгованістю не тільки в Києві, а й по всій Україні
  • Захистимо Ваші права

Як відбувається процес зміни директора підприємства?

банковский налоговый таможенный консультант

Зміна директора підприємства в Києві і в Україні – це комплексна процедура, яка являє собою збір і оформлення необхідної документації (нотаріально завіреної), яку в подальшому подають державному реєстратору для внесення змін до ЄДРПОУ та інформування інших відповідних органів, діяльність яких нерозривно пов’язана з діяльністю підприємства.

 

Як відбувається процес зміни директора підприємства?

Ініціюватися дана процедура може як добровільно, так і примусовим чином.

 

Добровільно – в разі, якщо керівник самостійно прийняв рішення про те, що він більше не бажає обіймати цю посаду.

Примусово – в тому випадку, якщо ініціатива виходила не від самого директора підприємства, а рішення про його заміну було прийнято органом юридичної особи, який має відповідні повноваження (наприклад, на загальних зборах учасників організації).

 

Обов’язково потрібно взяти до уваги той факт, що неодмінно має бути рішення, яке було погоджено і прийнято під час загальних зборів учасників підприємства, навіть якщо керівник вирішив піти добровільно. Під час зборів проводиться голосування учасників та їх представників (якщо учасник не може бути присутнім особисто), і за підсумками голосування все прийняті рішення будуть занесені до протоколу загальних зборів.

Документи, необхідні для зміни директора підприємства.

  • Протокол зборів учасників ТОВ (обов’язково нотаріально завірений);
  • реєстраційні документи;
  • ІПН та копія паспорта керівника, який йде з посади;
  • ІПН та копія паспорта нового директора, який прийде займати цю посаду;
  • нотаріально завірена довіреність (на той випадок, якщо Ви захочете, щоб Ваші інтереси представляв уповноважений на це людина);
  • квитанція про сплату адміністративного збору.

Якщо Ви хочете оформити зміну директора ООО (ТОВ) максимально швидко, ефективно і з Вашою мінімальною присутністю, звертайтеся до фахівців нашої компанії  в Києві.

Етапи процедури зміни директора компанії.

  1. ухвалення рішення про звільнення чинного керівника;
  2. ухвалення рішення про прийом на роботу і вступ на посаду нового директора компанії;
  3. проведення зборів учасників компанії, прийняття шляхом обговорення і голосування рішення про зміну директора компанії і на підставі цього – внесення інформації і оформлення Протоколу загальних зборів.
  4. наказ про звільнення старого керівника і його підсумковий розрахунок;
  5. наказ про призначення на відповідну посаду нового директора підприємства і підписання з ним всіх належних документів;
  6. подача необхідного пакету документів державному реєстратору для внесення відповідних змін до державного Реєстру;
  7. невідкладне інформування податкової служби України про вжиті засновниками зміни;
  8. подача документів в банк, щоб співробітники банку замінили Вам картки;
  9. сповіщення Ваших бізнес-партнерів і контрагентів про зміну директора компанії.

Термін проведення послуг зі зміни виконавчого органу компанії варіюється від декількох днів до тижня.

Багато що залежить від правильності оформлення документації та її відповідності нормам законодавства України. Тому, якщо Ви хочете вирішити все максимально швидко і комфортно для Вас – радимо скористатися допомогою юристів.

 

У цій статті ми детально розберемо з Вами кожен етап процедури зміни керівника організації і поговоримо про нюанси, які потрібно буде обов’язково врахувати.

Нормативно-правова база в питанні про зміну виконавчого органу компанії.

 

При розгляді даного питання ми керуємося законодавством України, а саме – Цивільним кодексом України та Законом України “Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю”.

 

Загальні збори учасників ТОВ. Порядок їх проведення

 

Згідно статті 30 Закону України “Про ТОВ і ТДВ”, в компетенцію загальних зборів учасників підприємства входить і можливість зміни виконавчого органу товариства.

 

Під час зборів учасників проходить голосування про прийняття рішення щодо зміни керівника організації. Під час проведення голосування кожен з учасників має право висловити свою думку й аргументовано викласти свою позицію.

 

Також, відзначимо, що брати участь в голосуванні мають право і представники тих учасників, які з поважних причин не змогли бути присутніми на ньому. Збори визнають чинним, якщо на ньому присутні більш ніж 50% від усіх учасників підприємства і тільки в такому випадку Протокол ТОВ буде правомочним.

 

Підсумкове рішення голосування вноситься до протоколу зборів, який в свою чергу, повинен відповідати таким вимогам:

 

  • вірно вказані дата і час проведення зборів учасників;
  • точне місце проведення;
  • відомості про учасників та їх представників, які приймали рішення про зміну директора компанії;
  • результат голосування, прийняте учасниками і їх представниками рішення;
  • інформація про учасників, які займалися підрахунком голосів.

Якщо Ви врахували всі нюанси в оформленні Протоколу і він був складений правильно, то після цього його необхідно нотаріально завірити, так як Ви будете подавати даний документ в державні та банківські органи.

 

Виникли проблеми з формуванням документації? Звертайтеся в нашу компанію  в Києві, наші фахівці з радістю проконсультують Вас.

 

Далі, коли буде звільнений попередній і вже призначений новий директор компанії, необхідно приступати до етапу державної реєстрації прийнятих змін.

Реєстрація зміни директора підприємства державним реєстратором.

nda

Перше, ретельно перевіряйте всю документацію перед тим як подавати її державному реєстратору. Відсутні, або ж, неправильно оформлені документи стануть причиною відмови в державній реєстрації змін.

 

Якщо ж Ви впевнені в тому, що Ваш пакет документів відповідає всім законодавчим вимогам, то можна сміливо приступати до реалізації даного етапу.

 

Звертайтеся до державного реєстратора безпосередньо або за допомогою уповноваженої особи на підставі довіреності. Після цього реєстратор буде займатися фіксуванням змін і внесенням їх до Реєстру.

Для цього необхідно заповнити певні реєстраційні документи, які Вам нададуть в установі і підписати їх довіреній особі. Після цього, Вам повинні надати виписку з ЄДРПОУ.

 

Акцентуємо Вашу увагу на те, щоб Ви самі (або Ваш представник) контролювали всі дії (або бездіяльність) державного реєстратора та вживали заходів по відношенню до такої поведінки посадової особи. Адже саме Ви найбільше зацікавлені в тому, щоб реєстрація пройшла успішно і без інцидентів.

 

Щоб істотно заощадити свій час і нерви, ми радимо Вам довірити цю справу юристам нашої компанії. Таким чином, Ви гарантовано отримаєте коректно заповнені документи, які будуть відповідати всім нормам чинного законодавства України та захистите свій бізнес.

Інформування податкової служби України про зміну директора компанії.

Хоча це і повинен зробити державний реєстратор самостійно, щоб остаточно переконатися в правильності внесених даних – особисто зверніться до фіскальної служби України, щоб заздалегідь мінімізувати і запобігти всім можливим ризикам при проходженні процедури реєстрації.

 

Коли Ви отримаєте підтвердження про те, що зміни були успішно внесені – можете звертатися в Ваш банк.

Повідомлення банку про зміну керівництва підприємства.

 

Це необхідно зробити для того, щоб надати нові картки із зразками підпису співробітникам банку.

Чи необхідно робити новий ЕЦП для директора компанії?

 

Відповідаємо: так, необхідно.

 

Оскільки директор є уповноваженою особою, яка має право подавати в Електронному кабінеті фінансову звітність організації і так далі. Відповідно, після реєстрації зміни директора = зміна електронного цифрового підпису.

 

При формуванні нових ЕЦП, Ви вже не будете мати можливість користуватися старими.

 

ПОМИЛКА, ЯКУ ДОПУСКАЮТЬ БАГАТО ПРИ ПРОЦЕДУРІ РЕЄСТРАЦІЇ ЗМІНИ КЕРІВНИЦТВА КОМПАНІЇ

 

Ця помилка полягає в тому, що під час процесу зміни директора на підприємстві просто забувають вказати дату звільнення попереднього та дату призначення на посаду нинішнього.

 

Головне! День звільнення директора компанії обов’язково повинен бути робочим, а день призначення на посаду нового директора – повинен бути наступним після цього.

 

Пам’ятайте про те, що зміна керівника компанії проявляється в звільненні попереднього і подальшого призначення нового директора. Це означає, що в день звільнення, потрібно надати йому всю належно оформлену трудову книжку, наказ про звільнення і довідку про його діяльність у цій організації із зазначенням таких даних, як наприклад: займаної посади, одержуваної зарплати тощо.

 

Крім цього, в обов’язковому порядку потрібно видати наказ про призначення на керівну посаду нове обличчя. Цей документ може знадобиться, скажімо, співробітникам банку, під час процедури заміни карток із зразками підписів.

Вартість процедури зміни директора компанії.

Всі розрахунки потрібно буде проводити виходячи з того, чи будете Ви займатися процедурою самостійно, або ж, скористаєтеся послугами професійних юристів.

 

Обов’язкові витрати: витрати на нотаріальне завірення документації та сплата адміністративного збору при державній реєстрації змін.

 

Мінусом є те, що немає ніякої гарантії того, що Ваші документи правильно оформлені і що реєстратор дасть Вам позитивну відповідь з першого разу убезпечить Вас від допущення помилок в складанні пакету документів для здійснення реєстрації, що в свою чергу – дозволить істотно звузити часові рамки необхідні для вирішення питання реєстрації зміни керівника.

 

Отож, коротко підсумуємо.

 

Щоб успішно і своєчасно пройти державну реєстрацію зміни директора, Вам необхідно:

  • Коректно скласти Протокол ТОВ і в подальшому – нотаріально завірити всі підписи засновників організації;
  • Подати всю необхідну документацію державному реєстратору;
  • Якщо рішення реєстратора буде на Вашу користь, то далі потрібно отримати виписку з Реєстру;
  • Надати інформацію про прийняті зміни в банк.

Переваги роботи з нашою компанією в Києві

 

  • Ви отримаєте допомогу досвідчених і кваліфікованих юристів в сфері реєстрації змін і внесення їх до Реєстру;
  • оперативну консультацію по усіма додатковими питаннями щодо реєстрації змін;
  • скрупульозний аналіз всієї ситуації, що склалася і, виходячи з отриманих даних, з урахуванням всіх нюансів діяльності Вашого бізнесу, вибір стратегії для подальших дій щодо реєстрації зміни директорів;
  • Індивідуальний підхід до кожного клієнта;
  • спільне узгодження усіх подальших дій;
  • надання необхідного пакету документів для процедури реєстрації зміни директора підприємства;
  • взаємодія з державними органами України та їх посадовими особами;
  • складання установчих документів, яке буде повністю відповідати актуальним нормам українського законодавства та внесення змін до них для подальшої державної реєстрації.

Ми з Вами розібрали основні аспекти, які стосуються теми реєстрації зміни виконавчого органу організації. Це досить трудомісткий процес, який вимагає досвіду і знань у веденні такого роду справ, і фахівці нашої компанії  з радістю допоможуть Вам вирішити проблеми будь-якої складності, пов’язані з реєстрацією. 

 

Ми працюємо не тільки в Києві і області, а й на всій території України. Зв’язатися з нами Ви можете просто залишивши заявку на нашому сайті, або ж, зателефонувавши за вказаним на сайті номером телефону.

 

Наша компанія  займається не тільки реєстрацією зміни безпосередньо виконавчого органу компанії, але і реєстрацією зміни юридичної адреси, найменування, зміни в розмірі статутного капіталу і так далі. Більш детально з нашими послугами можете ознайомитися на сайті

Нам довіряє понад 300 клієнтів щорічно
0
5/5
рейтинг

Переваги роботи з нашою компанією

ІT юрист

Наші фахівці консультують та працюють по всій території України, не лише у Києві.

Зв’язатися з нами Ви можете декількома способами: заповніть заявку на сайті – і ми самі передзвонимо Вам у робочий час, якщо ж не хочете чекати – телефонуйте за вказаним на нашому сайті номером телефону.

Наші партнери та клієнти

OTP BANK

Наш офіційний банк партнер

Банк Альянс

Наш клієнт та партнер

Арсенал Kids

Наш спортивний клієнт

Hidrafacial

Наш клієнт та партнер

Головна

Вам сподобалося працювати з нами?
Залишіть відгук!

Адвокат по Налоговым Спорам
0
5/5
рейтинг

Консультариус сопровождает нашу деятельность с момента регистрации первой компании, а именно с января 2019 года. Мы сразу нашли общий язык, после чего юристы включились в работу. Также нам нравится, что в данной компании обеспечивается параллельно и бухгалтерское сопровождение, поэтому клиент не испытывает сопротивления между аутсорс юристом и бухгалтером. Рады партнёрству и смело рекомендуем Консультариус!

5/5

Группа компаний MAGIC 

(ТОВ «Меджик Консьерж», ТОВ «Меджик Консьерж»).

Время от времени пользуемся услугами юриста Консультариус для вычитки и подготовки договоров. Довольны безукоризненным соблюдением сроков, ценами на услуги и вниманию к деталям. 

5/5

Рекламное агентство ArtNET

(ТОВ «АГЕНТСТВО ІНТЕРНЕТ-РЕКЛАМИ «АРТНЕТ»)

Для кожного бізнесу дуже важливо завжди мати на зв'язку надійних радників з юридичних питань, тому Компанія VARM користується послугами Консультаріуса на постійній основі. За час співпраці юристи продемонстрували себе як професіонали в спірних ситуаціях з контрагентами, зокрема в процесі узгодження договорів поставки. Дякуємо за плідну співпрацю.


5/5

VARM:Трубопроводна арматура 

(ТОВ «В.АРМ»)

На старте нашего бизнеса мы вообще игнорировали юридические нюансы, избегали лишние бумаги и формальности, пока это не обернулось крупной проблемой - штрафные санкции от клиента. Когда ситуация зашла в тупик мы решили обратиться к юристам (не рекомендуем затягивать проблемы). 

Сначала попробовали работать с первыми попавшимися из гугла, но то не смогли помочь и просто развели руками. Тогда другой наш клиент порекомендовал нам Консультариус, куда мы обратились и это был очень верный выбор. Сейчас мы уверенно вписываем юр. услуги в свой бюджет, потому что поняли, от каких больших рисков и головняка нас избавляют юристы. Занимайтесь бизнесом, договорами пусть занимаются специалисты. 

* Кстати, от штрафных санкций со стороны клиента тоже удалось отбиться благодаря лазейке в договоре, которую нашёл юрист Консультариус :))

ProfitMakers

(ТОВ "ПРОФІТМЕЙКЕРС")

5/5

Консультаріус – наші колеги з юридичного консалтингу, яких ми залучаємо в процесі надання послуг. За час спільної роботи жодного разу не булі зірвані строки або порушені умови: всі клієнти задоволені та залишали тільки позитивні фідбеки. З цього можна зробити висновок, що Консультаріус є надійним юридичним партнером. Бажаємо успіхів та розвитку Вашій компанії.

5/5

PartnerConsult LTD

(ТОВ «АК ПАРТНЕР КОНСАЛТ»)

Бизнес в сфере промышленного альпинизма имеет много подводных камней: начиная от вопросов безопасности сотрудников, заканчивая ответственностью перед клиентом. Деятельность компании PromAlp-Group усложнена, кроме того, и наличием иностранных заказчиков. К счастью, с этим всем уже больше года отлично справляются наши юридическо-бухгалтерские советники из Консультариус, которым мы полностью делегировали эту сферу. Рады сотрудничеству!


PromAlp-Group 

(ТОВ «ПРОМАЛЬП-ГРУП»)

5/5

Хотите оставить отзыв?

Мы вам очень благодарны

Если есть замечания по работе

Будем рады любым предложениям и обязательно исправимся