Зміна назви підприємства ТОВ

Допоможе Вам розібратися з дебіторською заборгованістю підприємства і заощадить Ваш час

  • Працюємо по всій Україні
  • Кращі адвокати з багаторічним досвідом роботи
  • Допоможемо Вам з дебіторською заборгованістю не тільки в Києві, а й по всій Україні
  • Захистимо Ваші права

Нормативно-правова база в питаннях зміни назви підприємства.

банковский налоговый таможенный консультант

Вірний вибір найменування Вашого підприємства – це шлях до впізнаваності бренду і зростаючої популярності серед клієнтури. Також, вдала назва підприємства, буде залучати до Вас не тільки потенційних клієнтів, але і допоможе звернути увагу на Вашу компанію і підштовхнути до співпраці контрагентів.

На законодавчому рівні вимоги до найменування підприємства регулюються Цивільним Кодексом України (ЦКУ) та Господарським Кодексом України (ГКУ), більш детальні вказівки, Наказом Міністерства юстиції України “Про затвердження вимог щодо написання найменування юридичної особи, його відокремленого підрозділу, громадського формування, яке не має статусу юридичної особи, крім профспілкової організації “.


Стаття 90 ЦКУ проголошує, що кожна юридична організація в обов’язковому порядку повинна мати свою унікальну назву (крім повного найменування, допускається ще й наявність скороченого).

Прийміть до уваги, що згідно із українським законодавством, суворо заборонено використовувати в точності (або повторювати в окремих фрагментах) найменування іншого ТОВ. Ця законодавча норма України також вказана в пункті 5, статті 90 ЦКУ. Нехтування цим правилом несе за собою юридичну відповідальність і пред’явлення Вам претензії від підприємства-власника вже зареєстрованого назви ТОВ.

Стаття 57 ГКУ проголошує, що найменування підприємства вказується в його документах (Статут ТОВ) і, при реєстрації компанії у державного реєстратора, вноситься до ЄДР (Єдиного державного реєстру).

 

Щоб надалі уникнути конфліктних ситуацій при виборі назви своєї фірми, ми б рекомендували Вам проконсультуватися з досвідченими юристами. Зробити це Ви можете на сайті нашої компанії «LA Consulting», просто заповніть заявку – і ми зв’яжемося з Вами!

 

Якщо ж – Ви вже є засновником зареєстрованого в Києві або на території України підприємства і, внаслідок певних причин, у Вас виникла необхідність зміни назви ТОВ, то зараз ми поглиблено розглянемо ситуацію, що склалася і розповімо Вам про основні нюанси, на які потрібно буде звернути Вашу увагу під час процедури державної перереєстрації ТОВ.

Причини зміни назви юридичної особи (ТОВ).

  • зміна виду діяльності підприємства;
  • зміна адреси юридичної особи;
  • зміна в складі засновників підприємства;
  • ребрендинг, маркетинговий хід для більшого залучення уваги клієнтів і так далі.

 

Відзначимо, що пропозиція змінити найменування ТОВ може бути прийнята добровільно засновниками з вищезгаданих причин, або ж, примусово – на підставі рішення суду.

Примусовий спосіб застосовується тоді, коли було встановлено, що підприємство проігнорувало приписи законодавства України і, все ж, використовувало у своєму найменуванні назву вже існуючої компанії. Раніше, такі прецеденти траплялися досить часто, адже органи фіскальної служби України визначали організації по ІПН і по номеру запису юридичної особи, а не по ідентичності найменувань. А державний реєстратор перевіряв назву вашого ТОВ виключно за тими параметрами, які вказані в Законах України, наприклад, щоб не використовувалися нецензурні вирази, лайка, різні образи і тому подібне, а також, забороняється згадка в назві ТОВ посадових осіб державних органів влади тощо. Зараз же, Ви можете самостійно перевірити актуальність і доступність обраного Вами найменування в ЄДР на сайті Міністерства юстиції України. Для цього необхідно, всього лише, зайти на вказаний сайт і ввести цікавить Вас назву. Доступність цієї перевірки сьогодні – дозволяє запобігти безлічі судових розглядів і дає можливість заздалегідь захистити себе і свій бізнес.

 

Насправді, причини для зміни найменування ТОВ можуть бути найрізноманітніші, але процедура залишається єдиною для всіх.

Пакет документів, необхідний для зміни найменування ТОВ в Києві і на території України.

nda
  • документи, які будуть підтверджувати державну реєстрацію Вашої компанії, а саме: свідоцтво і виписка з Реєстру;
  • установчі документи (новий Статут ТОВ, радимо відразу ж його нотаріально завірити);
  • Протокол ТОВ, в якому будуть вказані всі прийняті раніше рішення засновниками підприємства;
  • довідки про те, що дане підприємство перебуває на обліку в фіскальних органах України;
  • документи, що будуть підтверджувати особу керівних осіб ТОВ;
  • квитанція про сплату адміністративного збору;
  • нотаріально завірена довіреність (якщо Ви прийняли рішення делегувати свої повноваження Вашому представнику).

 

Компанія «LA Consulting» в Києві здійснює свою діяльність по всій території України, ми пропонуємо послуги оперативного збору за Вас всього необхідного пакету документів для перереєстрації компанії Вашого ТОВ та проведення консультації з актуальних для Вас питань.

 

З чого ж потрібно почати? Детально все розберемо в цій статті.

Проведення загальних зборів учасників ТОВ.

Обов’язковою і першочерговою необхідністю для ініціювання проведення процедури переоформлення назви підприємства є проведення загальних зборів учасників компанії.

 

На цих зборах між учасниками на порядку денному обговорюються всі ключові питання, які будуть мати величезне значення для майбутньої діяльності Вашого ТОВ. По цих питаннях обов’язково проводиться голосування і відповідь кожного учасника фіксується в Протоколі ТОВ (хто проголосував за, хто втримався, а хто проголосував проти). Якщо учасники того побажають, в Протокол підприємства також можуть бути занесені їхні аргументи з того чи іншого приводу.

Імперативною умовою дійсності Протоколу ТОВ – є дотримання всіх правил оформлення такого роду документації, в іншому випадку, Протокол зборів просто буде не дійсний. Саме тому потрібно скористатися знаннями фахівців з корпоративного права.

 

Далі, Протокол ТОВ потрібно завірити нотаріально.

 

Після цього, погоджену з іншими учасниками зміну назви організації, потрібно внести до Статуту компанії. Статут також завіряємо нотаріально.

 

Підготувавши всю перераховану вище документацію та сплативши адміністративний збір, можна подавати пакет документів державному реєстратору.

 

Якщо Ви хочете прискорити процес перереєстрації назви Вашого підприємства і з першого разу подати коректно заповнені документи – зверніться в нашу компанію «LA Consulting».

Реєстрація нової назви юридичної особи в Києві і в Україні.

Реєстрація здійснюється в державних органах України реєстратором.

Для цього Вам необхідно надати вже готовий пакет документів, квитанцію про сплату Вами адміністративного збору та уповноваженій особі компанії необхідно буде заповнити відповідну заяву.

 

Після здійсненої зміни найменування підприємства, Вам треба отримати виписку з ЄДРПОУ, в якій вже буде вказано нову назву ТОВ.

 

Не відпускайте ситуацію і, час від часу, контролюйте діяльність (або, навпаки, бездіяльність) державного реєстратора. Відповідно до алгоритму проведення даної процедури, реєстратор повинен особисто повідомити органи державної влади про зміну назви Вашого підприємства, але, про всяк випадок, самостійно отримайте підтверджуючі це документи.

 

Пам’ятайте про те, що тепер Ваші старі печатки підприємства стали недійсні і потребують оновлення. Печатки та штампи є вкрай необхідним атрибутом для ведення документообігу в будь-якій організації, тому, не затягуйте з вирішенням цього питання.

 

До речі, компанія «LA Consulting» може допомогти з придбанням печаток і штампів для Вашого підприємства, щоб вони повністю відповідали вимогам нинішнього законодавства України. Якщо Вас зацікавила ця пропозиція, то Ви можете залишити заявку на нашому сайті, або ж – зателефонувати за вказаним там номером телефону.

 

Далі, інформацію про зміну назви підприємства потрібно донести до обслуговуючого Ваші розрахункові рахунки банк, щоб його співробітники внесли зміни в банківську систему і, в подальшому, переоформили картки.

 

Якщо Вам не байдужа Ваша бізнес-репутація, то, без сумніву, негайно слід повідомити всіх бізнес партнерів, кредиторів Вашого підприємства і контрагентів про зміну назви ТОВ. Це чітко дасть зрозуміти Вашим партнерам, що наміри засновників компанії по відношенню до них серйозні і Ви налаштовані на подальше спільне співробітництво. Також, це відіграє значну роль в оформленні документації фірми-партнера. Якщо вчасно не проінформувати їх про зміни, то це понесе за собою помилки, які будуть допущені в документообігу компанії і це може слугувати приводом для виникнення проблем з подальшим оформленням документів.

 

Візьміть до уваги те, що Вам можуть знадобитися додаткові кошти на нотаріальне завірення документів і послуги професійних юристів.

 

Процес зміни назви підприємства ТОВ в Києві і на території України, як Ви могли помітити, не так вже й простий, як могло спочатку здатися. На кожному етапі потрібно бути вкрай пильними і зібраними. Неправильно оформлений Протокол підприємства або не посвідченого нотаріально Статут ТОВ, невблаганно приведе Вас до того, що державний реєстратор змушений буде відмовити Вам у процедурі зміни найменування компанії. А зневажливе ставлення до вибору найменування, може взагалі привести власника бізнесу до судових позовів і значних фінансових і репутаційних втрат. У зв’язку з цим, потрібно подбати про те, щоб вся документація була складена відповідно до норм законодавства України та заручитися підтримкою партнерів по бізнесу, які допоможуть Вам у просуванні Вашого підприємства після ребрендингу і залучать нових потенційних клієнтів.

 

Якщо Ви хочете заощадити Ваш час і гарантовано отримати позитивну відповідь на Ваш запит про реєстрацію або перереєстрацію ТОВ, то з упевненістю можете довірити це фахівцям нашої компанії «LA Consulting».

У процесі нашої з Вами співпраці, Ви отримаєте:

 

  • необхідний для первинної реєстрації, або ж, перереєстрації ТОВ пакет документів;
  • консультацію і роз’яснення юристів нашої компанії щодо цікавлять Вас питань;
  • супровід реєстрації, або ж, перереєстрації ТОВ по всіх стадіях;
  • допоможемо Вам максимально можливо мінімізувати терміни державної реєстрації / перереєстрації;
  • допомога в постановці на облік у податковій інспекції;
  • надати Вам інформацію з ЄДРПОУ (Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України);
  • виготовлення печатки для Вашої компанії.

 

Останнім пунктом в цій статті, але далеко не останнім за важливістю, буде внесення прийнятих засновниками і зареєстрованих в офіційному порядку змін у внутрішній документообіг підприємства.

 

Це припис зачіпає і трудові книжки Ваших найманих працівників і їх особисті справи.

 

Хочемо зазначити, що в нормах ЦКУ зазначено, що підприємство може мати скорочену назву, але це зовсім не обов’язково, а на розсуд засновників компанії, на відміну від повного найменування – без нього діяльність і існування Вашого бізнесу буде неможливим.

 

Багато хто задається питанням: а чи є обов’язковим надання відомостей про зміну назви в податкову службу України?

 

Відповідаємо: так! Тому що будь-які ґрунтовні зміни, які вирішили втілити в реальність засновники підприємства – повинні бути передані і зафіксовані у податковій, задля запобігання плутанки і помилок в документообігу фіскальної служби України. Такі відомості аналогічно оновлюються і в ЄДР.

 

Завдяки відповідному Наказу Міністерства юстиції України Ви можете детально вивчити вимоги, які були затверджені на законодавчому рівні в Україні для формування назв підприємств. У цьому нормативно-правовому акті максимально детально прописані всі нюанси, щоб виключити неправильне написання назви організації. Схожі між собою назви можуть бути виключно в державних органів, все інше – порушення законодавства України.

 

Головне, пам’ятайте про те, що якщо Ви, все ж, вирішили змінити назву організації самостійно, без сторонньої допомоги, то потрібно буде першочергово проконтролювати повідомлення про зміни таких органів як: податкова, банк, пенсійний фонд і фонд соціального страхування. Від цих дій буде прямо залежати подальша працездатність Вашої компанії, тому не перекладайте всю відповідальність на державного реєстратора, краще зайвий раз все перевірити самостійно і бути впевненим в результаті.

 

Якщо після прочитання статті у Вас ще залишилися якісь питання або уточнення, можете звернутися за консультацією до наших адвокатам компанії «LA Consulting». У нас є багаторічний досвід у вирішенні такого роду питань і бажання допомогти розібратися в життєвій ситуації кожного нашого клієнта. Залишайте заявку на нашому сайті – і ми з Вами зв’яжемося, або ж, зателефонуйте за вказаним на сайті номером телефону. Разом ми оперативно розробимо план подальших дій і приступимо до його здійснення!

Нам довіряє понад 300 клієнтів щорічно.
0
5/5
рейтинг

Переваги роботи з нашою компанією

ІT юрист

Наші фахівці консультують та працюють по всій території України, не лише у Києві.

Зв’язатися з нами Ви можете декількома способами: заповніть заявку на сайті – і ми самі передзвонимо Вам у робочий час, якщо ж не хочете чекати – телефонуйте за вказаним на нашому сайті номером телефону.

Наші партнери та клієнти

OTP BANK

Наш офіційний банк партнер

Банк Альянс

Наш клієнт та партнер

Арсенал Kids

Наш спортивний клієнт

Hidrafacial

Наш клієнт та партнер

Головна

Вам сподобалося працювати з нами?
Залишіть відгук!

Адвокат по Налоговым Спорам
0
5/5
рейтинг

Консультариус сопровождает нашу деятельность с момента регистрации первой компании, а именно с января 2019 года. Мы сразу нашли общий язык, после чего юристы включились в работу. Также нам нравится, что в данной компании обеспечивается параллельно и бухгалтерское сопровождение, поэтому клиент не испытывает сопротивления между аутсорс юристом и бухгалтером. Рады партнёрству и смело рекомендуем Консультариус!

5/5

Группа компаний MAGIC 

(ТОВ «Меджик Консьерж», ТОВ «Меджик Консьерж»).

Время от времени пользуемся услугами юриста Консультариус для вычитки и подготовки договоров. Довольны безукоризненным соблюдением сроков, ценами на услуги и вниманию к деталям. 

5/5

Рекламное агентство ArtNET

(ТОВ «АГЕНТСТВО ІНТЕРНЕТ-РЕКЛАМИ «АРТНЕТ»)

Для кожного бізнесу дуже важливо завжди мати на зв'язку надійних радників з юридичних питань, тому Компанія VARM користується послугами Консультаріуса на постійній основі. За час співпраці юристи продемонстрували себе як професіонали в спірних ситуаціях з контрагентами, зокрема в процесі узгодження договорів поставки. Дякуємо за плідну співпрацю.


5/5

VARM:Трубопроводна арматура 

(ТОВ «В.АРМ»)

На старте нашего бизнеса мы вообще игнорировали юридические нюансы, избегали лишние бумаги и формальности, пока это не обернулось крупной проблемой - штрафные санкции от клиента. Когда ситуация зашла в тупик мы решили обратиться к юристам (не рекомендуем затягивать проблемы). 

Сначала попробовали работать с первыми попавшимися из гугла, но то не смогли помочь и просто развели руками. Тогда другой наш клиент порекомендовал нам Консультариус, куда мы обратились и это был очень верный выбор. Сейчас мы уверенно вписываем юр. услуги в свой бюджет, потому что поняли, от каких больших рисков и головняка нас избавляют юристы. Занимайтесь бизнесом, договорами пусть занимаются специалисты. 

* Кстати, от штрафных санкций со стороны клиента тоже удалось отбиться благодаря лазейке в договоре, которую нашёл юрист Консультариус :))

ProfitMakers

(ТОВ "ПРОФІТМЕЙКЕРС")

5/5

Консультаріус – наші колеги з юридичного консалтингу, яких ми залучаємо в процесі надання послуг. За час спільної роботи жодного разу не булі зірвані строки або порушені умови: всі клієнти задоволені та залишали тільки позитивні фідбеки. З цього можна зробити висновок, що Консультаріус є надійним юридичним партнером. Бажаємо успіхів та розвитку Вашій компанії.

5/5

PartnerConsult LTD

(ТОВ «АК ПАРТНЕР КОНСАЛТ»)

Бизнес в сфере промышленного альпинизма имеет много подводных камней: начиная от вопросов безопасности сотрудников, заканчивая ответственностью перед клиентом. Деятельность компании PromAlp-Group усложнена, кроме того, и наличием иностранных заказчиков. К счастью, с этим всем уже больше года отлично справляются наши юридическо-бухгалтерские советники из Консультариус, которым мы полностью делегировали эту сферу. Рады сотрудничеству!


PromAlp-Group 

(ТОВ «ПРОМАЛЬП-ГРУП»)

5/5