Аутсорс Бухгалтерії це вигідно. Бухгалтерські послуги на аутсорсингу економлять ваші гроші та час.

Адвокат по Налоговым Спорам
  • Consultarius – ваш бухгалтер. Супроводжуємо понад 300 клієнтів. Несемо матеріальну відповідальність. Працюємо з українськими та міжнародними компаніями. Гарантуємо вчасну здачу звітності.

Аутсорсинг бухгалтерии это:

Аутсорсинг бухгалтерії – це сучасний, розповсюджений спосіб оптимізувати, контролювати діяльність та задачі, які стоять перед Вашою компанією, а також, значно зменшити витрати за допомогою залучення до роботи та ведення бухгалтерії сторонніх спеціалістів, що мають багаторічний досвід, спеціалізуються та надають свої послуги конкретно в бухгалтерській сфері.

Ще зовсім недавно термін “аутсорс” не був таким поширеним на території України, але, за останні роки ця послуга почала набирати стрімкої популярності серед українських підприємців. Це швидке зростання аутсорсингу стосується не тільки ведення бухгалтерії, а й інших послуг, наприклад, податкової оптимізації про яку ви можете прочитати статтю нижче.

Ведення бухгалтерського аутсорсингу - річ дуже гнучка та мінлива, яка здатна адаптуватися під індивідуальні потреби інших компаній.
  • Працюємо по всій Україні Надаємо послуги найкращих бухгалтерів із багаторічним досвідом роботи Супроводжуємо бізнес не тільки в Києві, а й по всій Україні Захистимо Ваші права

Чому аутсорсинг бухгалтерії кращий?

банковский налоговый таможенный консультант
  • істотно скорочуються витрати на організацію та оптимізацію умов роботи для цілого штату співробітників: наймаючи стороннього фахівця, у Вас більше не буде потреби нести витрати через вартість оренди великого приміщення, адже весь обсяг роботи буде вестися дистанційно. Ця проблема особливо актуальна для великих міст, де витрати на оренду приміщення можуть бути величезними та становити значну частину в графі “витрати компанії”. Також, важливим фактором виступає те, що для ведення бухгалтерії не потрібно буде додатково витрачатися на меблі й техніку – більше ніяких витрат на комп’ютери, ноутбуки, телефони, принтери, сканери та ще безліч інших предметів, із бухгалтерським аутсорсингом у цьому просто більше не буде потреби. ніяких витрат на платні передплати та ліцензійні програми. З першого погляду може здатися, що це займатиме досить незначний відсоток від усіх витрат, але це далеко не відповідає дійсності. У сучасному світі, для ефективної та швидкої роботи, складання звітності, ведення обліку, відстеження та фіксування інших істотних мінливих умов роботи, та, просто-напросто, оптимізації більшості процесів, досвідченому бухгалтеру знадобиться ліцензійне програмне забезпечення, підписка на різні сервіси та програми, витрати на купівлю додаткового об’єму сховища (особливо, якщо компанія має великий документообіг або значну кількість співробітників), досвід та знання бухгалтерів-практиків, які багато років займаються веденням бухгалтерської звітності. Завдяки цьому, Ви і співробітники Вашої компанії завжди будете в курсі всіх новел законодавства, що допоможе уникнути помилок під час подання бухгалтерського звіту та іншої документації. ми заздалегідь сповіщаємо і попереджаємо наших клієнтів про наближення термінів, та про інші мінливі обставини в роботі.

Як передати бухгалтерію на аутсорсинг?

аутсорс бухгалтерии

Кожен бухгалтер, який працює на аутсорсі – готовий відповісти на всі Ваші запитання в будь-який час (у робочі години) і надати детальну консультацію з усіх моментів, які викликають у Вас сумніви.

Відмінною рисою бухгалтера на аутсорсі від штатного бухгалтера є те, що, як показує практика, під час прийняття на роботу нового штатного бухгалтера дуже складно оцінити його реальні знання, якість роботи і потенціал. Одне неправильно ухвалене рішення може призвести до величезних проблем, судів і навіть притягнення до відповідальності, наприклад, якщо буде неправильно виплачено податки, заробітну плату для співробітників, або ж несвоєчасно подано звітність.

Також штатний працівник може абсолютно неправильно вести облік (або взагалі не займатися його веденням), що призведе до плутанини, яка може на тривалий час “паралізувати” діяльність всієї компанії.

Водночас бухгалтер на аутсорсі – це кваліфікований фахівець із вищою освітою, який працює в спеціалізованій фірмі, підтвердивши свої знання і досвід на практиці. Він знає, що необхідно зробити для того, щоб оптимізувати витрати і не потребує надання технічного обладнання та місця для його роботи.

Дуже важливою навичкою є вміння вести діалог з податковими та іншими державними органами. Аутсорсинговий бухгалтер знає подальший алгоритм дій і не боїться сміливих рішень, які можуть врятувати ситуацію в потрібний момент.

Аутсорсинг Бухгалтерії ТОВ у Києві

Ми працюємо в команді, з самого початку намагаючись створити комфортні умови для бесіди, консультації та подальшої співпраці з нашими клієнтами.

Наша мета – стати надійними партнерами для Вас, на яких Ви зможете покластися в будь-який момент.

Бухгалтерський аутсорсинг у Києві – це відповідальність, постійний моніторинг ситуації, своєчасність дій і злагодженість усіх компонентів єдиної системи.

Ми хочемо допомогти розвитку бізнесу на території України.

Допоможемо власникам компаній звільнити час від витрат на ведення бухгалтерської роботи, надавши її професіоналам, які закохані у свою справу.

Мінімізуємо ризики зробити помилки під час подання фінансової звітності та сплати податків. У рази зменшимо витрати, які б пішли на оплату штатних працівників бухгалтерії.

Ведення бухгалтерського обліку аутсорсинговою компанією гарантує вам

  • консультацію, комфортне спілкування з нашими співробітниками у зручний для Вас час; кваліфікованих бухгалтерів, які мають практичний досвід в оптимізації роботи компанії; ведення внутрішньої документації, подачу звітності, ведення обліку, консультація з питань зовнішньоекономічної діяльності за межами України (ЗЕД); комунікацію з державними органами; підготовку компанії до планових перевірок фіскальної служби; розроблення алгоритму дій щодо мінімізації витрат компанії; значні переваги порівняно зі штатними бухгалтерами; здійснення

Аутсорсинг бухгалтерських послуг дає можливості

Аутсорс  бухгалтерии

Наостанок потрібно сказати, що всі опції бухгалтерського аутсорсингу варто розглядати окремо, виходячи виключно з Ваших особистих потреб і побажань. Радимо почати Ваше знайомство з аутсорсингом з консультації, на якій Ви зможете прояснити для себе всі моменти, які Вас зацікавили. Якщо говорити про вартість бухгалтерського аутсорсингу, єдиної відповіді не буде.

 

Вартість бухгалтерських послуг на аутсорсі

Вартість формується під впливом безлічі факторів, які обов’язково потрібно брати до уваги.

Здебільшого, ціна залежить від “пакета послуг”, який Ви бажаєте придбати. Що більше різних опцій Вам знадобиться, відповідно, то більшою буде вартість.

Вважати, що аутсорсинг підходить винятково для юридичних осіб – було б помилкою, оскільки вдатися до нього можуть навіть фізичні особи-підприємці. Малий бізнес також потребує бухгалтерського та юридичного супроводу. Потрібно пристосовуватися до сучасних реалій і зменшувати витрати законним шляхом оптимізації робочого процесу.

Аутсорсинг бухобліку зможе заощадити ваші гроші.

Надмірні витрати на бухгалтерські та/або юридичні послуги жодним чином не зможуть Вам допомогти оптимізувати витрати компанії, а тільки погіршать ситуацію, додавши до цього ще й витрати на виплату заробітної плати цим штатним працівникам.

Це вкрай актуально для тих компаній, у яких немає зараз можливості орендувати велике приміщення, щоб вмістити туди всіх штатних співробітників. Витрати на оренду приміщення дійсно можуть бути величезними, набагато дешевше буде заощадити і найняти аутсорсингового бухгалтера.

Крім витрат на приміщення, не забувайте, що його ще потрібно буде відповідно обладнати. Бухгалтерія не зможе працювати, не маючи доступу до інтернету, без комп’ютерів, телефонів, принтерів та інших меблів для зберігання та обліку внутрішньої документації.

Також, аутсорсинг підійде для нещодавно створених компаній, які є ще неконкурентоспроможними на ринку праці (порівняно з іншими компаніями в даній сфері підприємницької діяльності), через що тимчасово відчувають нестачу кадрів.

Якщо компанії або фізичній особі-підприємцю необхідно терміново скоротити штатних працівників, але їхні функції все одно необхідно обов’язково виконувати. Найменш витратний вихід із такої ситуації – звернутися за бухгалтерським аутсорсингом.

Аутсорсингова Бухгалтерія як інструмент зовнішнього контролю

бухучет на аутсорсе

Бухгалтерський аутсорсинг передбачає, що Ви зможете значно скоротити витрати на Фонд оплати праці та витрати в інші органи. Завдяки тому, що буде зменшено розмір документообігу, буде скорочено відрахування компанії до позабюджетних фондів і не потрібно буде платити своїм працівникам премії та заохочення.

Не варто забувати, що аутсорсинговим бухгалтерам не потрібно виплачувати відпустку, лікарняні та інші пільги, що становить значний відсоток від усіх витрат компанії.

У власника компанії з’явиться реальна можливість зосередитися на інших справах компанії та на своєму особистому часі. Тепер не потрібно буде стежити за всіма процесами самостійно, надайте це бухгалтерському аутсорсингу.

Якість послуг значно підвищиться, адже бухгалтерським аутсорсингом займаються професіонали, які зуміли виділитися своїми знаннями, вміннями та досвідом серед інших бухгалтерів.

Нам довіряє понад 300 клієнтів щорічно
0
5/5
рейтинг

Переваги роботи з нашою компанією

ІT юрист

Наші фахівці консультують і працюють по всій території України, не тільки в Києві.

Зв’язатися з нами Ви можете кількома способами: заповніть заявку на сайті – і ми самі передзвонимо Вам у робочий час, якщо ж не хочете чекати – телефонуйте за вказаним на нашому сайті номером телефону.

Наші партнери та клієнти

OTP BANK

Наш офіційний банк партнер

Банк Альянс

Наш клієнт та партнер

Арсенал Kids

Наш спортивний клієнт

Hidrafacial

Наш клієнт та партнер

Головна

Вам сподобалося з нами працювати?
Залиште відгук!

Адвокат по Налоговым Спорам
0
5/5
рейтинг

Консультариус сопровождает нашу деятельность с момента регистрации первой компании, а именно с января 2019 года. Мы сразу нашли общий язык, после чего юристы включились в работу. Также нам нравится, что в данной компании обеспечивается параллельно и бухгалтерское сопровождение, поэтому клиент не испытывает сопротивления между аутсорс юристом и бухгалтером. Рады партнёрству и смело рекомендуем Консультариус!

5/5

Группа компаний MAGIC 

(ТОВ «Меджик Консьерж», ТОВ «Меджик Консьерж»).

Время от времени пользуемся услугами юриста Консультариус для вычитки и подготовки договоров. Довольны безукоризненным соблюдением сроков, ценами на услуги и вниманию к деталям. 

5/5

Рекламное агентство ArtNET

(ТОВ «АГЕНТСТВО ІНТЕРНЕТ-РЕКЛАМИ «АРТНЕТ»)

Для кожного бізнесу дуже важливо завжди мати на зв'язку надійних радників з юридичних питань, тому Компанія VARM користується послугами Консультаріуса на постійній основі. За час співпраці юристи продемонстрували себе як професіонали в спірних ситуаціях з контрагентами, зокрема в процесі узгодження договорів поставки. Дякуємо за плідну співпрацю.


5/5

VARM:Трубопроводна арматура 

(ТОВ «В.АРМ»)

На старте нашего бизнеса мы вообще игнорировали юридические нюансы, избегали лишние бумаги и формальности, пока это не обернулось крупной проблемой - штрафные санкции от клиента. Когда ситуация зашла в тупик мы решили обратиться к юристам (не рекомендуем затягивать проблемы). 

Сначала попробовали работать с первыми попавшимися из гугла, но то не смогли помочь и просто развели руками. Тогда другой наш клиент порекомендовал нам Консультариус, куда мы обратились и это был очень верный выбор. Сейчас мы уверенно вписываем юр. услуги в свой бюджет, потому что поняли, от каких больших рисков и головняка нас избавляют юристы. Занимайтесь бизнесом, договорами пусть занимаются специалисты. 

* Кстати, от штрафных санкций со стороны клиента тоже удалось отбиться благодаря лазейке в договоре, которую нашёл юрист Консультариус :))

ProfitMakers

(ТОВ "ПРОФІТМЕЙКЕРС")

5/5

Консультаріус – наші колеги з юридичного консалтингу, яких ми залучаємо в процесі надання послуг. За час спільної роботи жодного разу не булі зірвані строки або порушені умови: всі клієнти задоволені та залишали тільки позитивні фідбеки. З цього можна зробити висновок, що Консультаріус є надійним юридичним партнером. Бажаємо успіхів та розвитку Вашій компанії.

5/5

PartnerConsult LTD

(ТОВ «АК ПАРТНЕР КОНСАЛТ»)

Бизнес в сфере промышленного альпинизма имеет много подводных камней: начиная от вопросов безопасности сотрудников, заканчивая ответственностью перед клиентом. Деятельность компании PromAlp-Group усложнена, кроме того, и наличием иностранных заказчиков. К счастью, с этим всем уже больше года отлично справляются наши юридическо-бухгалтерские советники из Консультариус, которым мы полностью делегировали эту сферу. Рады сотрудничеству!


PromAlp-Group 

(ТОВ «ПРОМАЛЬП-ГРУП»)

5/5