Підготовка та здача Податкової звітності

Як здавати звіт до податкової?

Ведення фінансової звітності, здача звітів податковій та іншим контролюючим органам – все це досить трудомісткий і хвилюючий процес.

За короткі дедлайни співробітникам необхідно зробити аналіз маси документів, підраховувати відсотки і виводити коефіцієнти. Крім того, необхідно стежити за змінами в законодавстві та вимогами з боку контролюючих органів.

У результаті не можна припускатися навіть найдрібніших помилок, оскільки за них можуть бути передбачені величезні штрафи і подальші розгляди.

Як укластися в поставлені терміни? Які звіти потрібні від ФОП, ТОВ та інших видів підприємництва розберемо в цій статті.

Как организовать сдачу отчетов

банковский налоговый таможенный консультант

На сьогоднішній день в Україні, з урахуванням того, що компанії все більше і більше переходять на електронний вид звітності, деякі категорії підприємців зобов’язані здавати бухгалтерські звіти в електронному вигляді.

Для когось такий спосіб є обов’язковим, а для когось – зручним і швидким.

Обов’язково в електронному вигляді мають здавати податковий звіт:

Власники великого та середнього бізнесу Особи – платники ПДВ. У цьому випадку такі особи зобов’язані реєструвати податкові накладні тільки в електронному вигляді електронний ключ договір із податковою програма, через яку буде надіслано звіт Безоплатні варіанти подання звітності в електронному вигляді: Програмне забезпечення “Єдине вікно” Електронний кабінет платника податків Приват24 для ведення бізнесу

Пандемія внесла свої корективи в роботу, і тепер ті бухгалтери, які раніше повинні були подавати документацію в паперовому варіанті, зараз можуть це зробити в режимі онлайн.

Електронний документообіг здійснюється за допомогою спеціального програмного забезпечення, яким можуть користуватися співробітники бухгалтерського відділу.

Такими програмами користуються як приватні підприємці, так і бухгалтери державних установ.

Є кілька способів, за допомогою яких можна подати фінансову звітність до податкової: за допомогою платних і безкоштовних програм.

Для того, щоб надати звіт, бухгалтер повинен мати:

Електронний ключ необхідний для того, щоб створити електронний цифровий підпис, з яким документ матиме таку саму юридичну силу, як і письмовий варіант.

Без підпису надати документ не можна, оскільки його наявність є обов’язковою відповідно до Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг”.

Нагадаємо, що надання електронних послуг, а також електронна ідентифікація регулюється Законом України “Про електронні довірчі послуги”.

Говорячи про договір з податковими органами, він укладається один раз строком на один рік, після чого просто продовжується. На додаток обов’язково додаються копії сертифікатів таких ключів.

До того, як багато послуг стали переходити на електронний варіант, договір із податковою необхідно було підписувати особисто.

Сьогодні вже можна скористатися спеціальними комп’ютерними програмами, які будуть використовуватися з метою подання звітів у майбутньому.

Тут користувачам відкривається можливість підготувати звіт до податкової, до Державної служби статистики, а також оформити договір про визнання електронних документів.

Цей ресурс є порталом Державної фіскальної служби України. Для формування звіту необхідно слідувати інструкціям на сайті або звернутися за допомогою до фахівців, які надають бухгалтерські послуги для бізнесу.

Приват24 є також безкоштовним ресурсом, однак скористатися ним можуть бухгалтери фірм або підприємці, у яких відкрито рахунок у цьому банку.

Додаток дає змогу скласти звіти до контролюючих органів, автоматично заповнює всі реквізити (що дуже зручно для підприємців, оскільки одна неправильно вказана цифра може тягнути за собою багато неприємних наслідків), а також самостійно розраховує форми та установки за всі звітні періоди.

Правила ведення звітності в Україні

сдача отчетов

Бухгалтерська звітність і процес подання всіх необхідних документів регулюється Законом України “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність”.

Стаття 1 Закону визначає, що таке бухгалтерський облік:

При веденні бухгалтерського обліку та фінансової звітності на підприємстві, бухгалтери повинні дотримуватися основних законних принципів:

Повне висвітлення Автономність Послідовність Безперервність Нарахування Превалювання сутності над формою Єдиний грошовий вимірник Детальніше ознайомитися з принципами можна в ст. 4 Закону України “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність”.

Відповідно до ст. 8 Закону, бухгалтерський облік на підприємстві ведеться безперервно з дня реєстрації підприємства до його ліквідації.

Уповноважена особа (бухгалтер) або власник зобов’язаний займатися питаннями організації бухгалтерського обліку.

Іноді трапляється таке, що власник не володіє знаннями у сфері оподаткування, бухгалтерської звітності та не встиг узяти в штат бухгалтера, але звіти здавати потрібно. У такому разі найкращим рішенням буде звернутися по допомогу до фахівців консалтингових компаній, які виконають усі бухгалтерські роботи, пов’язані з податками, обліком доходів і витрат та іншими фінансовими питаннями.

Звітність з податків надається в кілька способів:

Особисто підприємцем або бухгалтером юридичної особи За допомогою довіреної особи Поштовим зв’язком (якщо юридична та фактична адреси не збігаються, і здійснення підприємницької діяльності відбувається в іншому місті) В електронній формі. Як саме це можна здійснити, ми вже з Вами розібрали Форма декларації для платників податків складається з 6 розділів: у першому особі необхідно зазначити персональні дані, з наступних трьох заповнюють тільки один, залежно від того, який вид юридичної особи оформлено, у п’ятому розділі зазначають дані щодо податку, і в останньому опрацьовують інформацію, якщо особа, яка подає декларацію, припустилася помилок у документі.

Вимоги до фінансової звітності (ст. 11 Закону України “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність”):

Фінансова звітність складається на підставі даних бухгалтерського обліку. Вона підписується керівником підприємства або головним бухгалтером. Відповідальність за своєчасне і в повному обсязі подання та подання фінансової звітності несе посадова особа (головний бухгалтер підприємства) або власник. Склад і форму фінансових звітів встановлюються Міністерством фінансів України.

Фінансові звіти повинні подаватися у звітний період. Таким є один календарний рік. Проміжна фінансова звітність здійснюється за результатами першого кварталу, першого півріччя та дев’яти місяців.

Перший звітний період новоствореного підприємства може бути меншим за 12 місяців, але не більшим за 15.

Здача звітності за правилами законодавства

Офіційний сайт Державної фіскальної служби України – [https://tax.gov.ua/diyalnist-/vidshkoduvannya-pdchv/]. Тут Ви можете ознайомитися з основною інформацією про повернення ПДВ: нормативно-правові акти, відомості про обсяги відшкодування податку на додану вартість (ПДВ) з бюджету Держави Україна, реєстри заяв про повернення суми бюджетного відшкодування та внесені зміни.

Як показує практика, українці часто не знають про повний обсяг своїх прав і можливостей. Держава (в окремих випадках) може гарантувати повернення вартості ПДВ і фізичним особам.

Згідно з відомостями, отриманими від Державної фіскальної служби, станом на 2020 рік, жителями Київщини було подано приблизно 8500 декларацій із заявленими вимогами про надання їм податкової знижки. Схвалено було майже 95% від усіх декларацій.

Процедуру відшкодування вартості ПДВ регулюють норми Податкового Кодексу України. Якщо Ви хочете дізнатися, як саме можна повернути вартість ПДВ в Україні, звертайтеся за консультацією до наших фахівців. Ми готові відповісти на всі запитання наших клієнтів і надати детальні роз’яснення.

Бухгалтер для здачі звітності

услуги ведения бухгалтерии

Як ми вже з’ясували, для кожної фірми складання фінансових звітів є важливою процедурою, оскільки цю інформацію використовують не тільки для подачі в податкові органи, а й для контролю фінансів керівництвом фірми. Відповідальністю бухгалтера є гарантія в дотриманні всіх термінів подачі документів, оскільки в іншому випадку компанія наткнеться на величезні штрафи. Тому правильний вибір фахівця, який грамотно підготує і здасть звіти, дасть гарантію на стабільну роботу без жодних перешкод.

Чому ж вигідно звернутися за послугами бухгалтера для здачі звітності?

Перш за все, керівник заощадить свій час. Контролювати ведення бізнесу, юридичні організаційні та фінансові питання не вдасться навіть найталановитішому керівнику, оскільки, чим ширшою стає компанія, тим більше йде ресурсів на контроль. Щоб скласти правильні бухгалтерські звіти, необхідно володіти твердою теоретичною базою і чималим досвідом роботи. Займатися контролем фінансових питань із самого нуля досить нелегко. Підрахувавши, скільки часу йде на контроль кожного питання, станемо очевидним, що найняти бухгалтера буде найвірнішим рішенням.

Отже, у Вас, як у керівника стане на одну турботу менше, адже тепер відповідальність за ведення фінансових операцій несе уповноважена особа. У цьому випадку дуже важливо прописати всі права та обов’язки сторін у договорі, щоб уникнути можливих суперечок у майбутньому. Таким чином, звертаючись до фахівця зі здачі бухгалтерської звітності по податках, керівник підприємства зможе сконцентруватися на інших, не менш важливих питаннях.

Вартість послуг бухгалтера на умовах аутсорсу залежить від пакета послуг, що надаються фірмою, від системи оподаткування, скільки операцій необхідно здійснити, а також іноді й від кількості співробітників у штаті.

Зверніть увагу, що дуже важливо правильно укласти договір з фахівцем, щоб обидві сторони були в умовах, які їх задовольняють.

Джерело нормативно-правових актів: [https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/996-14/conv#n8] – Закон України “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність”.

Які звіти здає ТОВ (ТОВ)?

Дуже часто компанії, що надають юридичні та бухгалтерські послуги, отримують уточнюючі питання від ТОВ про те, які звіти потрібно подавати і в який термін. Зараз ми з Вами це розберемо.

Єдиний податок – це квартальний звіт. 40 днів після закінчення кварталу – термін подачі такого звіту ЄСВ (єдиний соціальний внесок) – звітність надається ТОВ щомісяця до 20 числа наступного місяця ПДФО + ВЗ (податок на доходи фізичних осіб та військовий збір) Фінансова звітність – подається до податкової служби. Додатково органи влади можуть вимагати статистичну інформацію в залежності від виду діяльності підприємства. Податок на прибуток є ще одним обов’язковим платежем для всіх видів економічної діяльності.

Як правильно і підготувати звіт за допомогою фахівця?

Перш ніж почати складати звіт, наші бухгалтери ознайомлюються з усіма необхідними документами та проводять роботу з підготовки здачі звітів.

Для цього роботодавцям необхідно надати такі документи бухгалтерам:

усю первинну документацію за звітний період. Тут перевірятимуть, чи заповнені вони коректно і чи правильно вони відображені в облікових базах залишки бухгалтерських рахунків. Для ефективності їх необхідно звіряти за попередні періоди Крім того, фахівці:

Звіряють, чи відповідають документи табелям робочого часу і штатному розкладу компанії Готують чернетки звітності з метою перевірки інформації, а також аналізу фінансових результатів Обговорюють із клієнтом можливі суми податків і строки їхньої виплати Готують звіти в готовому вигляді, щоб надіслати їх електронним листом, а також створюють друковані варіанти для архіву. Ми допоможемо Вам і Вашій компанії підготувати й здати звітність податковим та іншим органам. Звертайтеся за номером телефону або залишайте заявку на нашому сайті для зворотного зв’язку – ми з Вами зв’яжемося!

Нам довіряє понад 300 клієнтів щороку
0
5/5
рейтинг

Наші партнери та клієнти

OTP BANK

Наш офіційний банк партнер

Банк Альянс

Наш клієнт та партнер

Арсенал Kids

Наш спортивний клієнт

Hidrafacial

Наш клієнт та партнер

Головна

Вам сподобалося з нами працювати?
Залиште відгук!

Адвокат по Налоговым Спорам
0
5/5
рейтинг

Консультариус сопровождает нашу деятельность с момента регистрации первой компании, а именно с января 2019 года. Мы сразу нашли общий язык, после чего юристы включились в работу. Также нам нравится, что в данной компании обеспечивается параллельно и бухгалтерское сопровождение, поэтому клиент не испытывает сопротивления между аутсорс юристом и бухгалтером. Рады партнёрству и смело рекомендуем Консультариус!

5/5

Группа компаний MAGIC 

(ТОВ «Меджик Консьерж», ТОВ «Меджик Консьерж»).

Время от времени пользуемся услугами юриста Консультариус для вычитки и подготовки договоров. Довольны безукоризненным соблюдением сроков, ценами на услуги и вниманию к деталям. 

5/5

Рекламное агентство ArtNET

(ТОВ «АГЕНТСТВО ІНТЕРНЕТ-РЕКЛАМИ «АРТНЕТ»)

Для кожного бізнесу дуже важливо завжди мати на зв'язку надійних радників з юридичних питань, тому Компанія VARM користується послугами Консультаріуса на постійній основі. За час співпраці юристи продемонстрували себе як професіонали в спірних ситуаціях з контрагентами, зокрема в процесі узгодження договорів поставки. Дякуємо за плідну співпрацю.


5/5

VARM:Трубопроводна арматура 

(ТОВ «В.АРМ»)

На старте нашего бизнеса мы вообще игнорировали юридические нюансы, избегали лишние бумаги и формальности, пока это не обернулось крупной проблемой - штрафные санкции от клиента. Когда ситуация зашла в тупик мы решили обратиться к юристам (не рекомендуем затягивать проблемы). 

Сначала попробовали работать с первыми попавшимися из гугла, но то не смогли помочь и просто развели руками. Тогда другой наш клиент порекомендовал нам Консультариус, куда мы обратились и это был очень верный выбор. Сейчас мы уверенно вписываем юр. услуги в свой бюджет, потому что поняли, от каких больших рисков и головняка нас избавляют юристы. Занимайтесь бизнесом, договорами пусть занимаются специалисты. 

* Кстати, от штрафных санкций со стороны клиента тоже удалось отбиться благодаря лазейке в договоре, которую нашёл юрист Консультариус :))

ProfitMakers

(ТОВ "ПРОФІТМЕЙКЕРС")

5/5

Консультаріус – наші колеги з юридичного консалтингу, яких ми залучаємо в процесі надання послуг. За час спільної роботи жодного разу не булі зірвані строки або порушені умови: всі клієнти задоволені та залишали тільки позитивні фідбеки. З цього можна зробити висновок, що Консультаріус є надійним юридичним партнером. Бажаємо успіхів та розвитку Вашій компанії.

5/5

PartnerConsult LTD

(ТОВ «АК ПАРТНЕР КОНСАЛТ»)

Бизнес в сфере промышленного альпинизма имеет много подводных камней: начиная от вопросов безопасности сотрудников, заканчивая ответственностью перед клиентом. Деятельность компании PromAlp-Group усложнена, кроме того, и наличием иностранных заказчиков. К счастью, с этим всем уже больше года отлично справляются наши юридическо-бухгалтерские советники из Консультариус, которым мы полностью делегировали эту сферу. Рады сотрудничеству!


PromAlp-Group 

(ТОВ «ПРОМАЛЬП-ГРУП»)

5/5