Відновлення бухгалтерського та податкового обліку в Києві
Що таке відновлення бухгалтерського обліку?
Відновлення бухгалтерського обліку – це послуга, яка передбачає під собою відновлення регістрів фінансових показників за певний часовий проміжок, а також відновлення первинних документів компанії, які могли бути загублені або підготовлені неналежним чином.
В результаті, після відновлення податкової звітності та бухгалтерських обліків, з’являється можливість здати необхідні звіти або уточнюючі розрахунки.
📈 Багато хто може поставити собі питання: а для чого взагалі потрібно користуватися послугами відновлення бухгалтерського обліку і навіщо відновлювати податкову звітність компанії?
👮♀️Відповідь проста: щоб уникнути неприємностей з податковою та іншими державними органами під час здачі звітів.
Содержание
Не рідкісне явище для багатьох компаній, коли за величезною кількістю роботи фахівець забуває підготувати документацію бухгалтерського обліку та податкової звітності, що призводить до проблематичних стосунків з податковою службою України, інвесторами або іншими особами.
Неякісне ведення бухгалтерського обліку та податкової звітності або й зовсім неведення обліку може дати величезні збої в роботі підприємства і призвести до небажаних наслідків.
Розв’язати таку проблему можна шляхом відновлення бухгалтерського обліку завдяки фінансовим фахівцям, які працюють на аутсорсі. Як уникнути проблем із податковою – розберемо далі.
Кому потрібні послуги відновлення бухгалтерського обліку
Найчастіше, на практиці наших спеціалістів у сфері послуг з відновлення бухгалтерського обліку, внутрішньої документації компанії та податкової звітності, трапляються такі випадки:
Втрата бухгалтерського та(або) податкового обліку Знищення, розкрадання, відсутність необхідної документації Зміна керівництва або головного бухгалтера Неправильне ведення бухгалтерського обліку компанії Компанія тільки починає свою роботу
Відновлення обліку - призначене для:
За допомогою послуг із відновлення бухгалтерського та податкового обліку Ваша компанія автоматично набуває:
Нормалізовану роботу компанії Оптимізацію суми податків Готовність до перевірок податкової 4.Налагоджений управлінський облік, а також можливість завчасно планувати всі витрати та оптимізувати доходи
Скорочення податкових ризиків Якісну організацію роботи з первинною документацією компанії Завдання відповідального керівника – розуміти, наскільки загрожує наслідками відсутність хоча б незначної частини бухгалтерського обліку, а також вчасно реагувати на неї. Фахівці з послуг відновлення бухгалтерського обліку, документації компанії та податкової звітності допоможуть у цьому та оперативно відреагують на прохання про допомогу.
Етапи відновлення бухгалтерського обліку
Кваліфіковані фахівці нашої компанії надають послуги з відновлення бухгалтерського обліку (податкової документації Вашої компанії).
Відновлення бухгалтерського обліку починається з первинної консультації з клієнтом, який звернувся за нашими бухгалтерськими послугами. На цьому етапі ми дізнаємося від клієнта всі тонкощі та нюанси ситуації, що склалася, ознайомлюємося з усім обсягом документації, аналізуємо бухгалтерський облік і податкову звітність. Після того, як нам стане відомо про всю ситуацію загалом, ми почнемо обговорювати та розробляти подальший план дій з відновлення документації бухгалтерського обліку та податкової звітності. Усі помилки, які буде виявлено в процесі роботи, буде враховано та опрацьовано нашими фахівцями. Далі, безпосередньо, розпочнеться діяльність із відновлення документації бухгалтерського обліку та податкової звітності, буде сформовано регістри. Найостанніший етап – це перевірка всієї відновленої документації, аби звітність та облік відповідали всім бухгалтерським і податковим вимогам. Будуть розраховані та виплачені всі податки. Процедура відновлення бухгалтерського обліку (податкової документації) Вашої компанії складається з декількох етапів:
Також, зазначимо, що до послуг наших спеціалістів входить надання Вам подальших рекомендацій щодо ведення бухгалтерської діяльності та податкової звітності стосовно Вашої компанії, щоб надалі уникнути та запобігти можливим помилкам у веденні документації.
Часто задаваемые вопросы
Сколько стоит восстановление бухгалтерского учета?
Стоимость услуг с восстановления бухгалтерского учета формируется на основании совокупности многих факторов. К примеру, изначально необходимо проконсультироваться с бухгалтерами, чтобы наши сотрудники понимали, какой фронт работ предстоит проделать.
Бухгалтерские услуги – очень многогранны, исходя из этого, необходимо разбирать каждую ситуацию в индивидуальном порядке, учитывая все детали и имеющийся объем работ с налоговой документацией, либо же, внутренней документацией Вашей компании.
Также, огромное значение имеют сроки выполнения услуг. Чем меньше остается времени для реализации услуг с восстановления бухгалтерского учета, расчета и подачи налоговой отчетности, соответственно, тем больше будет стоимость данных услуг.
Обращаем Ваше внимание, что не следует оставлять ситуацию на самотек и не ждать момента, когда положение станет совсем критическим. Лучше заранее выявить проблемы, чтобы вовремя избежать всех негативных последствий, связанных с налогообложением. Таким образом, Вы даже сможете сэкономить, поскольку будет намного больше времени у бухгалтеров для исправления ошибок.
Для того, чтобы узнать итоговую стоимость бухгалтерских услуг (восстановление бухгалтерского учета, приведение внутренней документации в порядок, расчета и своевременной уплаты налогов и восстановление остальной документации), просто заполните заявку на нашем сайте и мы сами свяжемся с Вами для уточнения всех нюансов. Если не хотите ждать – звоните по указанному на сайте номеру телефона и мы перезвоним Вам в кратчайшие сроки!
Наши специалисты в сфере услуг по восстановлению учета работают не только в Киеве, но и по всей территории Украины.
Почему же так важно восстановление бухгалтерского учета?
На самом деле, для восстановления бухгалтерии есть множество объективных причин. Если бухгалтерский учет, налоговая отчетность и внутренняя документация Вашей компании будет составлена некорректно, иметь значительные ошибки и пробелы – это может привести к самым серьезным последствиям для сотрудников и всего Вашего бизнеса в целом.
Во-первых, Вы не сможете в полной мере контролировать финансовый оборот Вашей компании, в связи с этим, будет очень сложно верно просчитать финансовые риски и правильно распределить денежные средства по их целевому предназначению.
Это может повлечь за собой задержку заработной платы работникам, срыв важных финансовых сделок и, соответственно, потерю репутации среди потенциальных бизнес-партнеров и сотрудников на рынке труда. Поверьте, привести в порядок и восстановить бухгалтерский учет и налоговую отчетность Вашей компании значительно легче, чем восстановить репутацию.
Во-вторых, если будут выявлены нарушения при подаче налоговой отчетности и уплате налогов, к Вам пожалует внеплановая проверка от фискальной службы Украины. Это очень серьезно, ведь будет проверяться фактически вся документация, связанная с бухгалтерией. По итогу этой проверки, предпринимательская деятельность может быть как временно приостановлена, так и прекращена вовсе.
Взаимодействие с государственными органами Украины требует не только временных затрат, но и денежных, ведь придется нанимать квалифицированного бухгалтера, либо же, юриста, который в срочном порядке сможет проконсультировать Вас, помочь разобраться во всей этой ситуации и попытаться минимизировать риски.
В-третьих, может произойти арест активов и остановка абсолютно всех денежных операций в банке. При таком раскладе вести бизнес становится просто невозможно, поэтому, рекомендуем не доводить ситуацию до точки кипения, а обращаться за помощью своевременно.
Кроме того, руководство компании может быть притянуто к уголовной, либо же, административной ответственности за неуплату (неполную уплату) налогов и отсутствие бухгалтерского учета. Такие судебные разбирательства, отнюдь, не редкость, а сегодняшние реалии. Помимо того, что Вам будет грозить реальная ответственность за свои действия (бездействие), Вы потеряете еще большую сумму на оплату гонорара адвоката, который будет представлять Ваши интересы в суде.
И последнее, но не менее важное, полное прекращение предпринимательской деятельности Вашей компании.
План заходів щодо відновлення бухгалтерського обліку
Послуги відновлення обліку та відновлення податкової звітності стануть у пригоді в тому разі, якщо Ваша компанія зазнала якихось форс-мажорних обставин, приміром, хакерської атаки (внаслідок якої було пошкоджено або знищено важливі файли, внутрішню документацію), крадіжки, стихійного лиха, воєнних дій і так далі.
Фахівці добре розуміють, що ситуації в житті бувають найрізноманітнішими, тому ми пропонуємо нашу допомогу в подоланні та усуненні перешкод.
Ми надаємо послуги з відновлення бухгалтерського обліку та подаємо податкову звітність відповідно до найактуальніших законодавчих норм, тому всі виконані роботи та відновлені дані – будуть найактуальнішими.
З нами Ви забудете про страх позапланових перевірок від фіскальної служби, адже будете завжди до них готові!
Наши партнеры и клиенты
OTP BANK
Наш офіційний банк партнер
Банк Альянс
Наш клієнт та партнер
Арсенал Kids
Наш спортивний клієнт
Hidrafacial
Наш клієнт та партнер
Вам понравилось с нами работать?
Оставьте отзыв !
Консультариус сопровождает нашу деятельность с момента регистрации первой компании, а именно с января 2019 года. Мы сразу нашли общий язык, после чего юристы включились в работу. Также нам нравится, что в данной компании обеспечивается параллельно и бухгалтерское сопровождение, поэтому клиент не испытывает сопротивления между аутсорс юристом и бухгалтером. Рады партнёрству и смело рекомендуем Консультариус!
Группа компаний MAGIC
(ТОВ «Меджик Консьерж», ТОВ «Меджик Консьерж»).
Время от времени пользуемся услугами юриста Консультариус для вычитки и подготовки договоров. Довольны безукоризненным соблюдением сроков, ценами на услуги и вниманию к деталям.
Рекламное агентство ArtNET
(ТОВ «АГЕНТСТВО ІНТЕРНЕТ-РЕКЛАМИ «АРТНЕТ»)
Для кожного бізнесу дуже важливо завжди мати на зв'язку надійних радників з юридичних питань, тому Компанія VARM користується послугами Консультаріуса на постійній основі. За час співпраці юристи продемонстрували себе як професіонали в спірних ситуаціях з контрагентами, зокрема в процесі узгодження договорів поставки. Дякуємо за плідну співпрацю.
VARM:Трубопроводна арматура
(ТОВ «В.АРМ»)
На старте нашего бизнеса мы вообще игнорировали юридические нюансы, избегали лишние бумаги и формальности, пока это не обернулось крупной проблемой - штрафные санкции от клиента. Когда ситуация зашла в тупик мы решили обратиться к юристам (не рекомендуем затягивать проблемы).
Сначала попробовали работать с первыми попавшимися из гугла, но то не смогли помочь и просто развели руками. Тогда другой наш клиент порекомендовал нам Консультариус, куда мы обратились и это был очень верный выбор. Сейчас мы уверенно вписываем юр. услуги в свой бюджет, потому что поняли, от каких больших рисков и головняка нас избавляют юристы. Занимайтесь бизнесом, договорами пусть занимаются специалисты.
* Кстати, от штрафных санкций со стороны клиента тоже удалось отбиться благодаря лазейке в договоре, которую нашёл юрист Консультариус :))ProfitMakers
(ТОВ "ПРОФІТМЕЙКЕРС")
Консультаріус – наші колеги з юридичного консалтингу, яких ми залучаємо в процесі надання послуг. За час спільної роботи жодного разу не булі зірвані строки або порушені умови: всі клієнти задоволені та залишали тільки позитивні фідбеки. З цього можна зробити висновок, що Консультаріус є надійним юридичним партнером. Бажаємо успіхів та розвитку Вашій компанії.
PartnerConsult LTD
(ТОВ «АК ПАРТНЕР КОНСАЛТ»)
Бизнес в сфере промышленного альпинизма имеет много подводных камней: начиная от вопросов безопасности сотрудников, заканчивая ответственностью перед клиентом. Деятельность компании PromAlp-Group усложнена, кроме того, и наличием иностранных заказчиков. К счастью, с этим всем уже больше года отлично справляются наши юридическо-бухгалтерские советники из Консультариус, которым мы полностью делегировали эту сферу. Рады сотрудничеству!
PromAlp-Group
(ТОВ «ПРОМАЛЬП-ГРУП»)